RiChAliZa CraFt

Sunday 22 April 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Salam pagi Isnin..semoga 'mood' bekerja hari ini bagus.. harap lebih produktif dan inovatif :)
Semalam, balik dari kampung.. makcik hubby request saya buat sesuatu untuk dijadikan hadiah untuk sepupu hubby , Mashitah.. Mashid konvo awal Mei ni. Acik kata, buat le ape-ape pun.. Ermm..nak buat ape ye? Ni nak kena cari idea la ni..



Hari tu, ade la buat sesuatu untuk taska tempat hantar Caca dan Yaya.. Simple je..Saja bagi nenek, maklang dan makteh (pemilik taska CINTA IZZ MAMA) sbb mereka menjaga Caca dan Yaya dgn baik.. Hargai jasa diorang, so saya buatkan lah sesuatu yg tak seberapa.. acik nampak benda tu.. tu yang dia mintak saya buat hadiah untuk Mashid pulak..ni saya upload gambar ape yg saya bg kat Taska Cinta Izz Mama.. tak seberapa..tapi saya suka sbb pemilik taska menghargainya.. dah letak kat depan taska dah..hihihi..suka!

No comments: