RiChAliZa CraFt

Monday 16 April 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Saya dalam proses update blog ni..tukar wajah blog lama..saya suka tapi masa tak mengizinkan untuk saya menjadi blogger tegar ni.. Tapi, lepas ni, saya akan cuba beri sedikit masa saya terhadap blog. Blog Sentuhan D'Kayalyza dah lama sgt saya tak upload gambar pelamin yg baru.. banyak gambar2 pelamin yg masih dalam pc saya.. tak sempat la .. so, kepada sesiapa yg klik kat Sentuhan DKayAlyza, jgn ingat blog tu dah 'mati', silap besar la tu.. bisnes tetap jalan..hehehehe..cuma saya je yg ber'hibernate'..:)




Pertama sekali, saya nak bgtau, saya ni minat sangat dgn craft. Menjahit pun suka. Memasak pun suka..
Boleh dikatakan, setiap kali memasak menu baru, saya akan snap gambar.. rasa mcm bangga sgt lah...padahal kekadang, masak jemput2 manis je pun..hahahaha.. 

meh kita share ape dia craft yang saya dah penah buat ye..




















 ha..inilah dianya..beruang comel yang dipakaikan baju mengikut tema yang dihajati.. boleh juga digantung macam gambar kat atas ni, batangnya tu dililit dgn reben dan juga kain net untuk diletakkan telur rebus didalamnya. small gift ni sesuai untuk majlis akikah , majlis sambutan harilahir atau wedding..
kalau banyak budget, ok sgt benda comel ni.. saya bagi pada tetamu di hari akikah anak kedua saya, Hafyya Kayyisa (YaYa)..


1 comment:

Unknown said...

Comey, comey belaka. Mmg sesuai sangat kalau dibuat sbg wedding door gift. Si Yaya looks so comel dgn pink hat tu. She's so lucky mamanya so kreatif!